Rovat: Hírek - 0

A napokban megnéztem Denzel Washington új filmjét a Safe House-t. Nagyon tetszett és érdekelt is, mivel valós CIA módszerek vannak benne.

A film végén van egy szám, ami nagyon "ütősre" sikerült:
Jay-Z és Kanye West - No Church In The Wild
Mivel szeretem az ilyen zenét és tudom kik ők, rákerestem a videoklipre. Meglátjátok, brutális és minőségi munka! Na de most nem ezért vagyunk itt ! Hanem az üzenet és a szimbólumok miatt.


Az "Illuminati-kontrollált Zeneipar" két vezéralakjáról van szó, pont ezért érdemes rájuk figyelni, mit is akarnak közvetíteni.... Hiszen nagyon fontos szerepük van az üzenetek eljuttatásában milliókhoz.
Ha ezt tudjuk, már csak egy kódrendszer ismerete kell a megértéshez.



A Prediktív programozás szépen tettenérhető
Napjaink zenei videói miért mutatják olyan gyakran a rendőröket tömegoszlató felszerelésben és erőszakos elnyomás eszközeivel együtt? Ez egy eszköz, amivel megpróbálják elfogadtatni egy rendőrállam koncepcióját a tömegmédiában? Két friss eklatáns példa erre az agendára  Jay-Z és Kanye West “No Church in the Wild” és Adam Lambert  “Never Close Our Eyes” videója. Önmagáért beszél, ha megnézitek.
A zenéjük (saját vélemény) csúcskategória, nagyon ütős, a libabőr futkos, annyira jó. Ezt el kell ismerni ! Pont ez a lényeg....

Még ha stílusuk eltér is egymástól, a mögöttük lévő üzenet nagyon hasonló és teljesen egybevág a VilágElit rendőrállami terveivel. Ez a cikk ezen videók jelentését és hatásait próbálja megtalálni.



/A Prediktív programozás : egy finomabb formája a pszichológia előkészítésnek, hogy a nyilvánosságot felkészítsék eseményekre és megismertessék vele a társadalmi változások által végrehajtandó terveket.

Amikor ezen változásokat a filmeken/zenén keresztül a nagyközönség már megismerte , könnyebb elfogadtatni a dolgokat, ahogyan Alan Watt nevezi...s csökkentik ezzel az esetleges ellenállásokat./

Miben közös Jay-Z és Adam Lambert ? Első pillantásra semmiben. Másodjára annyi, hogy mindketten a zeneipar főáramú művészei és még ha bizonyos ponton, stílusban és tartalomban el is térnek, azt várják tőlük, hogy az Elit Agenda (propaganda, terv, program....nem tudok erre jó magyar szót..) szócsövei legyenek. Ahogy egy korábbi cikkben olvasható a Vigilant Citizen oldalán "Transzhumanista és Rendőri Állam Agendája a Popzenében" címmel (The Transhumanist and Police State Agenda in Pop Music), a szórakoztatóipart arra használják, hogy promótálják és elfogadottá tegyék a fiatalok szemében egy Rendőrállam koncepcióját.
Amióta az a cikk 2010-ben megjelent sok más művész is használta az elnyomó rendőri erő és az erőszakos elnyomás képét munkáikban. Az élő fellépésektől videoklippekig tudatos és folyamatos erőfeszítést látunk, hogy popsztárok menő és sexy kisugárzását, auráját rohamrendőrök (egy szabad társadalomban amúgy iszonyatosnak tűnő) látványával kapcsolják össze.

/A módszert korábban meg megismertük : Média és Hollywood - A manipuláció nagymesterei/
Két példa a közelmúltból a rendőrállam fennmaradásáról a popkultúrában Jay-Z és Kanye West klipje No Church in the Wild és Adam Lambert’s Never Close our Eyes száma. A tény ellenére vagy talán pont azért, hogy a két dal 2 teljesen eltérő műfajt képvisel, 2 különböző piacot (közönséget) céloz meg és hozzájárul, hogy a Rendőrállam képével töltse meg a populáris kultúrát. Bár a hatóságok nem feltétlenül festenek úgy, mint "jó fiúk", mégis ott vannak, mintha jelenlétük bármilyen nyilvános demonstráción természetes lenne.
Nézzük meg a videó szimbolizmusát és mögöttes jelentését !
No Church in the Wild - Nincs Egyház (vallás) a Vadonban
No Church in the Wild -nak inkább filozófiai vonatkozásai vannak. A dalszöveg és a cím is elsődlegesen a vallási dogma elvetése és egy humanista (talán hedonista) életmód felkarolása. A vallási intézmények, mint az Egyház felesleges emberi konstrukciók, amit a természetben nem találunk meg. (Ne felejtsük el, hogy a New World Order 3 fontos célja a Vallás, Család, Nemzetállamok megszüntetése, mert ezek mind akadályát jelentik az eugenika alapjain létrehozandó transzhumanista Világállamnak, Világkormánynak)
Akkor a videóban fákat, folyókat látunk? ... … Ó nem...
A klip rohamrendőrök által fehergelt srácokkal van tele, akik molotov-koktélokat dobálnak. Miért? Hogyan kapcsolódik ez a dalszöveghez? Nem nagyon tudom, de az biztos, hogy a videó kb. 5 percnyi (zene és képek által) érzelemgazdag felvétele dühös lázadók és erőszakos rendőri elnyomás összecsapásának. Tökéletes módja, hogy fiatalokat érzéketlenné tegyen a Rendőrállam koncepciójával szemben. (Ez pszichológia és manipuláció tudománya.... 60-as évek óta kifejlesztett Csúcstechnológia!!! "Mind-Control", mely jelenleg a legnagyobb rejtve használt tömegeket irányító "eszköz. Szemmel nem látható - de azért megtanulva észrevehető! )

A videó egy fickóval kezdődik, amint lángra lobbant egy Molotov-koktélt Prágában (néhány jelenet pedig láthatóan Párizsban lett felvéve).

A videóban a lázongóknak láthatóan nincs "ügyük", amiért tiltakoznak, ők tisztán az agresszor szerepében jelennek meg.


Nos, rögtön az összecsapások közepében találjuk magunkat, a tömegoszlató felszerelésbe öltözött rohamrendőrök és fiatal lázongók között. Nincs előzetes magyarázat és a lázadóknak sem adtak "nemes ügyet", amit megvédhetnek. vagy ha mégis, a nézőben ezt nem tudatosítják... ez is egy mód, ahogy a tömegmédia összekapcsolja a világban szerte zajló lázongásokat. Összemossa és nem rendel hozzájuk ügyet: Csak értelmetlen erőszakot látunk, amit a lázongók kezdeményeztek.

A tiltakozók dühösek és agresszívak. Háttér-történet nélkül, mely az elkeseredést kiváltotta, még inkább nehéz azonosulni velük.
 

A rendőrök nem sokáig tűrik ezt a szarakodást. A fiatalok nekik rontanak erőszakosan, ürügyet adva, hogy elővegyék fényes fegyvereiket és még erőszakosabban válaszoljanak. És ütik őket, ahol érik....

Ez a srác is kap rendesen

 

Ennek kiütik a lábát és miközben hanyatt esik egy másik rendőr látszólag nevet az egészen.

 



Ennek közvetlen közelről könnygázzal nyomják tele az arcát, mely sokban emlékeztet a Davis Egyetemen történt rendőri brutalitásra... (a kép az egész világot bejárta brutális és igazolhatatlan volta miatt. 

 

Mindezen jelenetek lassítva slow-motion felvételben jelennek meg jó kis ritmussal a háttérben. Ahogy  Dave Chappelle mondta egyszer legendás Chappelle Show c. műsorában, "lassítva minden jól néz ki". Még az is, hogy rendőrök lóról leütnek egy védtelen srácot. Ilyen közvetlen módon dicsőítik a rendőri elnyomást? Képek furcsa egymás mellé illesztése következik: (ne feledjük, már megtanultuk, hogy ezekben a méregdrága klipekben és reklámokban minden képnek üzenete van!...Szerk)

Ezt a srácot lovasrendőrök vadásszák le,
majd egyenesen fejbecsapják a bottal.

 

A jelenetet követően, amiben az egyik lázongót rendőr ütötte le, egy kép villan a Minotauruszt leütő Thézeuszról. Ez a történet a görög mitológiában ezotérikusan jelképezi, ahogy az ember "alsóbbrendű, állati" oldalát megöli, hogy majd elérje a felsőbb rendű megvilágosodott oldalát
(- Illumination).
Azt üzenné a videó, hogy a lázongó tömegek a társadalom "alsóbbrendű,állati" oldalát szimbolizálják, amit majd megszelidítenek (vagy leölnek) a felsőbb rendű, (Illuminated) valakik ?



Rögtön a jelenetet követően egy szoborról bevágás, mely a fenti erőszakos jelenet mélyebb jelentését adja meg.
A videó számos drámai bevágásban Párizsban található szobrokat használ fel, egy néhányat a Diadalívről. Ma már nyílt titok - hála más szimbólum-és igazságkutatók cikkeinek (Sinister Sites), (David Icke itt részletesen Róma titkos szimbólumairól) - hogy a legnagyobb városokban található szobrokat és műemlékeket gyakran a "VilágElit" és a mögötte álló titkos társaságok szimbolizmusa, mithológiája és filozófiája hatja át. Ez ma már TÉNY!
Mivel ezen hatalmas műemlékek építését is leggyakrabban az Elit kezdeményezte és pénzelte, így inkább várható is, hogy őket és a nézeteiket képviselik.
A  videó kontextusában ezen kő műemlékek mutatása arra emlékeztet, hogy az utcák szintjén kérlelhetetlenül megnyíló káoszt az Elit látja és ami zajlik az valószínűleg a belegyezésével történik.
Az Elit szabadkőműves mottója ismert: Ordo Ab Chao (Order Out of Chaos - Rend a Káoszból)?
Később a videóban nappalból éjszaka lesz..... Az összecapás jeleneteiben lézerfények, stroboszkópok jelennek meg,... olyanok, amiket általában klubbokban látni.

Rohamrendőrök lézerfényekkel. Igazából olyan dolgokkal "képzettársítják" a Rendőrállamot, amit fiatalok élveznek.


Amikor ilyen fényeket látunk, ott általában valami jó dolog történik, mint zene, buli, tánc. Akkor miért vannak körös-körül a rendőrök rohamfelszerelésben? Már megint próbálják összezavarni a fiatalok elméjét a "jó öreg" kognitív disszonancia" alkalmazásával? Jelen esetben összekeverhetik: rendőrség által elnyomva nem egyenlő a bulival !
A videó végén igazából senki sem győz vagy veszít. A lázongók visszacsapnak és győztesnek tűnnek, amíg a rendőrség ugyanúgy áll a helyén. Más szavakkal, semmi nem változott és megmaradt a status quo. Egy elefánt jelenik meg furcsa módon Párizs utcáin, arra emlékezteti a nézőt, hogy a kérdéses "Vadon", tulajdonképpen a társadalmunk, ahol az emberek úgy viselkednek, mint az állatok és az erősebb győz. A Vadonban nincs Egyház, nincs megnyugvás a vadság elől, csak a kőszobrok látnak keresztül az erőszakon.
Ezek a kőszobrok szimbolizálják a "bábosokat" - az irányítókat, akik kézben tartják a szálakat mindkét oldalon. Mindezt annak érdekében, hogy továbbvigyék tervüket és egy még ellenőrzöttebb és elnyomottabb társadalmat hozzanak létre.

(Ez már csak utólag jutott eszembe és nagyon zárójelben jegyzem meg, mert kicsit demagógnak tűnhet:
2 számot látunk visszatérően megjelenni a klipben:
-Az egyik a fenti képen látható 21. Nekem erről rögtön az AGENDA 21 nevű titkos szervezet jutott eszembe, mely pont ilyen propagandák és folyamatok, trendek kidolgozásáért felelős.
- A másik a P94 a rendőr sisakján. A "P" a szabadkőműves páholyok ismert jelölése. Például közismert a P2 (Propaganda Due) nevű szabadkőműves páholy irányító szerepe Európában.
Az már csak tényleg "véletlen", hogy P 9+4 = pont 13 a kedvenc számuk !!!
Mindig visszatér és a klipben nagyon sok "3"-as jelenik meg.
Na persze ez már csak ilyen okoskodás...de mi van, ha mégsem butaság..... )


Folytatása következik....

 

(Világhelyzete blog)

2012. 06. 19.

csabi187